środa, 15 października 2014

Sesja 15.10.2014

 Amerykanie wyprzedają się na potęgę. Już dawno nie widziałem u nich przecen ponad 2 procentowych. Mam wrażenie że pozbywają się akcji po każdej cenie. Panikę już tam widać. Jak to się przełoży na nasz rynek? Mam nadzieję że będzie jak wczoraj kompletnie to zignorujemy. Niestety to tylko nadzieja bo rozum mi podpowiada że będzie jedno wielkie baam na otwarciu. Później może być lepiej bo widać że chociaż spadamy to bardzo niechętnie. Jest  taka możliwość że Amerykanie zamieniając akcje na gotówkę zechcą ją ulokować w naszych papierach wartościowych. Byłoby miło prawda? Całkiem możliwe są w Warszawie wzrosty gdy za oceanem będzie przecena. Już to kiedyś widziałem a historia lubi się powtarzać. Jak będzie czas pokaże. Obecny trend jest spadkowy trzeba go się trzymać. Tymczasem obniżyłem zlecenie kupna do poziomu 53067 punktów aktywacja 53066 punktów. 
 Zrealizowanie sygnału kupna na WIG-u będzie również aktywacją kupna instrumentu ETFW20L który odzwierciedla inwestycje w 20 największych spółek na polskiej giełdzie. Celowo nie pokazuje tutaj wartości bo nie wiem jaka ona będzie z chwilą gdy na WIG-u pojawi się przebicie trendu. Poniżej wykres dzienny instrumentu ETFW20L
Treści zawarte na tym blogu są wyłącznie wyrazem osobistych poglądów autora i nie stanowią “rekomendacji” w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).

Pozdrawiam
Przemysław Gruszczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz