piątek, 13 czerwca 2014

Sesja 13.06.2014

Tak jak to zwykle na giełdzie bywa jeśli chodzi o dane makroekonomicze każdy znajdzie coś dla siebie.Jeśli ktoś uważa że będą wzrosty to za poparciem tej tezy jest rewelacyjna nadwyżka handlowa jaką osiągnęły polskie firmy w kwietniu. Natomiast biorąc pod uwagę spadki to ich potwierdzeniem może być spadek inflacji do poziomu 0.2 rocznie i znaczący odpływ kapitału w kwietniu do poziomów ujemnych.Czyli więcej pieniędzy z Polski uciekło niż tutaj za inwestowano. No i co tu teraz wybrać? Dla mnie to dość proste. Dzisiaj WIG przebił wykresem moje zlecenie stop i uważam to za poziom wyjścia z rynku przy wartości 52700. Nie twierdzę że teraz będzie już tylko południowy kierunek bo tego nie wiem ale są pewne wskazówki za takim scenariuszem.Brak sporych ruchów po tygodniu dobrych wiadomości. Ponieważ obrót nie jest duży to i znaczenie tego sygnału jest słabe. Postanawiam znowu kupić gdy wykres przekroczy poziom 53437( żółta linia) zleceniem warunkowym z limitem aktywacji. Polega ono na tym że po dojściu ceny do tej wartości automatycznie uaktywnia się kupno nieco wyżej czerwona linia po 53438. Bardzo ważne jest to że zlecenie można sobie ustawić jak komu pasuje wyżej lub  niżej generalnie elastycznie.To jak ja to zrobiłem nie jest jedyną właściwą opcją. Mogę powiedzieć że piątek trzynastego nie był dla mnie pechowy bo jest zysk 0,27 procent mały ale i to cieszy.

Pozdrawiam
Przemysław Gruszczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz